I made this widget at MyFlashFetish.com.

Rabu, 30 Mac 2011

mAna jAnjy mAnis mu...


kU tunGgu sMpai kMu tuNaikaN...


smOga dOa ku sLamA niE d MakbuLkan...


jAnjy ku uDa tRlaksAna...


sO, tInggAl kMu lGi...


kU tuNgGu kMu sMpaI maTie kU...


hAHahaHA...


i LovE u...


:P
hahaha...
tHanks fOr mY darlIngsz...


cOzs smArt kan My blOgs sAmpaI jdI bGiniE...


tHankSz q sOoOooo mUchSz...


mUahZszszszSZzs...

Sabtu, 26 Mac 2011

 "skali ku b`janji,
tak akan ludah ku telan kembali..
kerna ku tlah m`milih cinta hanyalah satu tuk dirimu,
namun apa yg tlah kau beri,
benar lidah tidak bertulang,
dulu kita b`janji tak akan pernah saling m`nyakiti,
cukuplah sudah jgn m`nangis utukku,
hapuslah air mata mu,
beribu kata maaf mu takkan berubah,
 hati t`lanjur `tluka...
selalu tuk mencoba dan terus mencari jalan untuk m`maaf kan mu,
walau ku tahu semua,
 hanya sia2,
 ku sadar cinta mu t`lahir bukan untuk ku"
:'(

Selasa, 22 Mac 2011

tHink aBouT iTs...

alL of yOu muSt thInk abOut diE...
#
*
iF u tHinK abOut diE u wILlsCarE t o doInG bAdwoRk...
(
)
aNd u WilL do gOodwOrk...
^
&
yoU MusT thInk if toMorOw u mAsi liVe oR gOne...
%
$
iF tomoRow u goNe...
@
!
alHamDulilLah anD u wiLl b HappYcoZ tuHan sYgkan kMu anD cuKup uTk bKalaN akHiraT...
<
>
iF u lIve toMorow...
?
/
sYukuR trHadaP ilLAhI coZ aDa oRg yg maSi sYg kmU anD muSt tO iMprovE yoUr liFe...
;
:
sO,doN't wAste tYme tO doIng iBadaH uTk bkAlaN dUniA anD aKhiRat cOz noT cuKup bKalaN...
"
'
hOweVer,dOnt't be lAte...
[
]
iF yoUr laTe alAmaTnYa luGai-lUgAI la nAtI...
{
}
tHinK aboUt yOur minD,seLf,faMilY,anD eVerYone yoUr lOvE...
-
_
tHink About iT...
+
=
reNunG-REnUNg kan aNd sLamAt bRamaH...

Ahad, 13 Mac 2011

motor idaman Q...

kereta idaman Q...


kEhenDak trlAmpau tinGgi smpai KelanGgit...
tpI usaHa tEda lanGsung...
~he3~
datuk saya sblah bapak & adik spupu Q...

nenek saya blah bapak & adik Q...

my fAmily...

adik ke-3
adik ke-4
adik ke-5
ibu Q


aDik yG number 2 teda gmbar dia...
he...
kAd guRu tu Hasil ciPtaan adIk aQ tu...
sUnGguh kReatIf...


tYme nenEk aQ d tAnaH suci MekaH...
untuK mEnunAikaN umrah...
nenek aQ yG pkAi tAli mErah d leHeR...
OK kan...
yG len Kn2 nenek aQ...
bUdak puN iKut p Tanah suci Mekah...
klAu bolEh aQ pun mo gAk p tanah Suci Kota Mekah...
sApe yg Tidak Mo...
klAu dapat...
~aMin~
kiCik2 pun pnDai bRgayA...
adUii bdaK2 sKunkk nie...
~huh~
hehehe... : D

Bila sebut saje pasal coklat, gambaran pertama yang muncul dimata ini ialah Ferero Rocher cHoclate cAdburY.. nak tau kenape? sebab coklat tu nampak mahal + exclusive..hihi..tapi, coklat tu memang sedap.. Xde sape2 ke nak bagi saya coklat tu? hihi..macam laa ade kan.. Saya memang suke coklat & hantu dengan coklat..bila pergi kedai, mesti pergi kat bahagian coklat..at least, mesti beli 1 jenis coklat..nak tau kenape saya suka makan coklat? sebab, coklat mampu wat saya happy even tengah sedih..+ mampu kurangkan tension lebih2 lagi bila assignment tgh bertimbun2..tapi, ramai yang cakap, "x boleh makan coklat laa..nnt gemuk", xpun macam ni "xbagus makan coklat banyak2, nnt rosak gigi" tapi, betul ke macam tu?

stYle...

ui kEncanG ya c AwanG...

nEwcHild

coMelkAn adIk sPupu Aq yG laHir tAhuN nie...
25 feBuAri 2011...
my aUntiE pUnyA aNaK...
nAma dIa Aleesya Izz Zayani...
aNak PomPuan...
moGa2 cPt bEsaR...
tyMe d UITM peRtandIngan peTanQue kmI sunGguh srOnok...
wAlauPun kAlaH...
kMi kAlah kmI yg lebiH2 mAin...
tpI tu SbagaI laTihan unTuk pRtaNdIngAn yG aKan dTg...
awAng Sanggup payUng kAn pOmpuan dgN payunG beSar wArna Pink...
yG aQ niE brhuJan bAsa kUyup Satu badan....
tPi kmi dpT brkeNalan dGn skuLL len...
tiBa2 rApat puLa dgN skUlL len...
suNgguH sroNok la...
pErtandiNgan Yg aKan dTg kmi HaraP menaNg & bErjUmpa dGn kwn2 kMi dRi skUlL lEn...
aMiN...

buDaK cIuT

tGk ba tu Buat2 muKa Ciut...
nAsib adA gigi d dEpan...
mAta pun d KasI kecIk Abis...
tiDak lA maNcuNg hiDung dIa tu...
kiUb rUbiC tu Blik2 pEcAh olEh dIa...
diA adik Aq plInk BongSu yG kE-5...
nAma pEnuh Dia mOhd ShahZriL RayyAn...
2yEar olD...

Jumaat, 11 Mac 2011

nAsiHatkU

anDai ari Ini aQ trlalU gMbira' seDarkaNla dgn AMARAN2 ALLAH' anDai aQ bRseDih tanPa Kata' puJukla aQ dgn tarbiah PenCipta' AndAi aQ lmAh tak bRdaYa ' inGatkanla aQ dgn kehEbatAn sYurGa' anDai Antar Kita adA temBok yg meMisaHkan kIta' aJakla aQ m'hAncurkan SegerA' aNdai  pErnah aQ m'luKakaN atI mu' luAhkanla Agar aQ brUbah' dan Andai esOk aQ lEna tanPa tRjAga ' iRingila lEna Q dgN Doa & faTihAH ' bRjanji la SAHABAT q Kita UntuK SlamaNya...